Re: Wymagania Visty "w praktyce"

Autor: CodeBoy <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 21:06:59 MET DST

On Sun, 17 Sep 2006 15:17:43 +0200, to_wytnij <""mm-kk o2.pl"> wrote:

> Chciałbym się dowiedzieć, jak w praktyce wygląda sprawa wymagań Visty,
> tj. na jakim sprzęcie, włączając w to kartę graficzną, da się już na nim
> komfortowo pracować. Szczególnie cenne rady od osób, które używają już
> bądź bety, bądź rc1 :)

Ja mam zainstalowany na notebooku PentiumM 2.0GHz + 1GB ramu karta
graficzna ati x700.
Dziala normalnie, czyli da sie wszystko na tym zrobic. mam na tym notku
tez XP + sp2 dziala podobnie. Choc wiecej siedze pod XP, gdyz tam mam
wiecej ustawien firmowych, Visty jeszcze nie podpiolem do domeny troche
sie boje, ale moze niedlugo :)

--
Pozdrawiam
www.landowski.org