Re: Wymagania Visty "w praktyce"

Autor: Roman Sąsiada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 21:16:53 MET DST

Użytkownik to_wytnij to_wytnij napisał:
> Chciałbym się dowiedzieć, jak w praktyce wygląda sprawa wymagań Visty,
> tj. na jakim sprzęcie, włączając w to kartę graficzną, da się już na nim
> komfortowo pracować. Szczególnie cenne rady od osób, które używają już
> bądź bety, bądź rc1 :)

Dzisiaj zainstalowałem RC1 na P4 3,2 Ghz HT, 2 GB RAM, GeForce 6600
128MB. Pracuje zaskakująco szybko, wszystkie bajery graficzne
powłączane, nie zaobserwowałem jakiegoś dramatycznego mulenia czy
przestojów, chociaż mam wrażenie że XPek chodzi jednak kapeczkę szybciej.
Zajętość pamięci przy gołej Viście, bez żadnych dodatkowych programów -
ok 530 MB. Na dysku zajęte przez katalogi systemowe ok 8 GB + 2 GB swapa
+ 2 GB hiberfil.sys.

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl