Re: backup tasmowy - software

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 18:20:59 MET DST

On Fri, 15 Sep 2006 16:55:49 +0200, Marek <skwaro@gazeta.pl> wrote:

>BrightStor to właśnie Arcserve a dokładnie CA BrightStor ARCserve Backup :-)
>Używałem wersji od 6 do obecnie 11.5 i wg mnie jest ok. Trzeba tylko
>przy zakupie dokładnie sprawdzić co jest nam potrzebne (tzn. które
>moduły) bo każdy jest licencjonowany oddzielnie

aaaa. no widzi pan. ta logika modulow/enginow mi cos przypominala.
zainstalowalem kiedys trial versii 11. straaaszna kolumbryna i np. nie
moglem zrobic prostego backupu z glownego interacesu. musialem uzyc
wizarda. z tego co czytalem wiele osob mialo ten sam problem. byly
jakies problemy z autoryzacja servisu i dostepu do samego programu.
<rs>