Re: backup tasmowy - software

Autor: KS <kkksss_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 20:49:26 MET DST

kiedys w poprzedniej firmie uzywalem Archserver
tak to sie chyba nazywalo (mam nadzieje ze nie pokrecilem nazwy) mozna bylo
backupowac na serwer, tasmy lokalne dyski , bacup normalny, przyrostowy itp.
ale bylo to jakis czas temu teraz "nie siedze w temacie"
z odtwarzaniem tez nie bylo problemu calosc, poszczególne pliki.

krzystef

Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.com> napisal w wiadomosci