Re: MTU

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 03:39:46 MET DST

W artykule news:eea3rl$rvs$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Paweł Goleń z adresu <p_golen@ks.onet.pl> napisał(a):

> Rozumiem, że przez te "problemy" z MTU nie możesz skorzystać z
> google? :)
>
> The default and maximum PPPoE MTU size is 1,480 bytes.

Default mnie mało interesuje.
Default dla modemu PPPoA (Sagem) jest n.p. MTU=1460 a działa (po
ustawieniu) z MTU=1500 (na w98SE).

> With some
> Internet service providers (ISPs), you may have to reduce the MTU size

To wiadomo.

> A dlaczego akurat tak? Być może stwierdzili, że 89,95% istniejących
> usług PPPoE właśnie z takim MTU będzie działało najlepiej :P

To że M$ wie najlepiej co będzie najlepsze znamy nie od dziś - i dlatego
powstają wczęśniej czy później rózne patche. ;-)

Ale mnie interesesuje *co* / *gdzie* ogranicza MTU do 1480 w XP. To tyle.
I na ten temat w google nic nie udało mi się znaleźć.

--
Pozdrowienia!
 /-/ Mariusz