Re: Skype do zastosowań niekomercyjnych?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 14:58:31 MET DST

** Franciszek Sosnowski wrote:

> W powszechnej swiadomosci ludzi mniej wiecej od roku.

Ale pisałeś coś o rynku. Tak ciężko Ci się przyznać, że palnąłeś bzdurę?

> Bo konfiguracja programu tej wagi powinna zawierac sie w jednej
> linijce tekstu: Otworzyc port nr. i przekierowac na host.

To kwituje Twoją wiedzę na temat tego jak działa Skype, może po prostu
przeczytaj ten tekst, pomoże Ci.

(...)

> I wlasnie dlatego skype ma tylu uzytkownikow - dobrze skonstruowany
> marketing.

Ilu użytkowników? Skype jest atrakcyjne bo działa bez odprawiania
voodoo przekraczającego możliwości zwykłego użytkownika.