Re: Skype do zastosowań niekomercyjnych?

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 14:20:29 MET DST

Dnia Mon, 11 Sep 2006 12:14:07 +0200, Konrad Kosmowski tak nawijal:

> Ja używam jednego, GG mi absolutnie wystarcza, jest kijowe ale liczba
> użytkowników za tym przemawia...

OK, ja nie przekonuje o zasadnosci, badz nie, uzywania innych
protokolow (w moim przypadku mam po prostu znajomych, ktorzy
uzywaja innych niz gg), tylko uzywania klientow.

> Ale nadal jesteś zdania, że Skype istnieje od roku?

W powszechnej swiadomosci ludzi mniej wiecej od roku.

> Ale co Ci nie pasuje w tym tekście? Że jest prosto napisany? To IMHO
> dobrze. Dosyć normalnie tłumaczy jak działa Skype w Twojej sieci,
> bardzo zdrowe podejście twórców softu robienie takiej dokumentacji,
> pokaż mi coś takiego do GG czy Tlen...

Bo konfiguracja programu tej wagi powinna zawierac sie w jednej linijce
tekstu: Otworzyc port nr. i przekierowac na host.
Reszta, to obrazki i puste slowa marketingowe.

I wlasnie dlatego skype ma tylu uzytkownikow - dobrze skonstruowany
marketing.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...