Re: winda w opałach

Autor: petarda <ankawi_WYTNIJ__TO__at_gmail.com>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 22:59:19 MET DST

Wywaliłam ZoneAlarm, włączyłam Zaporę Windows.
Mam Windows XP, SP2, aktualizowany... dość dawno temu.
Jeżeli chodzi o Hijacka - logi zostały sprawdzone w wiarygodnym źródle. Bez
wątpienia masz rację, że robactwo przedostało się przez jakieś dziury. Gmer
znajduje sporo rootkitów, mam nadzieję, że uporam się z tym - jestem chyba
bliżej niż dalej ;-)

Aha, przy okazji - kiedy uruchamiam komputer w trybie awaryjnym, nie widzi
myszki, kursor jest nieruchomy. To też nowy nabytek...