Re: kopia online

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 10:38:59 MET DST

Użytkownik "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> napisał w wiadomości
news:jixbl7l1xdsu.10lf3i7nt0idl$.dlg@40tude.net...

> Miałeś się do mnie pofatygować żeby zobaczyć na własne oczy sytuację
> opisywaną przez Radka
> (http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_frm/thread/5a36492c8dedf468/4f7cd86f91f09a0f?lnkst&qdrive+snapshot+cisco+MCS&rnum1&hlpl#4f7cd86f91f09a0f
> albo http://tinyurl.com/h5obe )
> :) Radzę się pospieszyć bo zmieniam pracę :>

Tak sobie myślę, że Twój problem rozwiąże przywracanie obrazów utworzonych
Snapshotem w środowisku Windows Live, a nie w DOS-ie, bo wówczas nie powinno
być żadnego problemu z dostępem do tej macierzy. Polecam płytkę Ultimate
Boot Disk for Windows http://www.ubcd4win.com/ + stosowne sterowniki RAID
oczywiście. Płytka jest w zasadzie gotowa do pracy, ale przed skompilowaniem
warto dograć na nią parę dodatkowych narzędzi, m.in. właśnie Snapshota.
Można go także uruchomić bezpośrednio z obcego dysku, bo nie wymaga on
instalacji w tym środowisku.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/