Dysk

Autor: varran <varran_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 10:52:23 MET DST

Kumpel zechcial ode mnie jakies filmiki wieczaprosil mnie do siebie z
dykiem .Maxtor 20GB.
Po czym okazalo mie ze dysk ow podpiety do kompa kumpla zapytuje czy dysk
ten chce sformatowac oraz wykazyje zerowa wartosc pojemnosci(0GB)

Jeszcze fajniej sie zrobilo jak wrocilem do domu z dyskiem

Wlaczam komputer a tu wyskakuje plansza Pszepraszamy ze system zle sie
uruchomil...
zadna opcja nie dziala

Gdy wybiore uruchom sysytem windows normalnie - pojawia sie plansza windows
z przesuwajacym paseczkiem a nastepnie resetuje sie (przez ulamek sekundy
widac niebieskie tlo z jakimis napisami).
Gdy daje tryb awryjny czy ostatnia dobra konfiguracja - to samo.