Re: kopia online

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 09:51:25 MET DST

On Tue, 5 Sep 2006 12:40:49 +0200, Michal Kawecki wrote:

> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości

> Też tak kiedyś myślałem, ale zmieniłem zdanie.
> Polecam Drive Snapshot http://www.drivesnapshot.de/en/home.htm .

Miałeś się do mnie pofatygować żeby zobaczyć na własne oczy sytuację
opisywaną przez Radka
(http://groups.google.pl/group/pl.comp.os.ms-windows.winnt/browse_frm/thread/5a36492c8dedf468/4f7cd86f91f09a0f?lnkst&qdrive+snapshot+cisco+MCS&rnum1&hlpl#4f7cd86f91f09a0f
albo http://tinyurl.com/h5obe )
:) Radzę się pospieszyć bo zmieniam pracę :>

--
Pozdrawiam
Piotrek