Re: Instalacja windows rc1

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 23:22:00 MET DST

Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <dch@spam.precz> napisał w wiadomości
news:ee0g4n$qm6$1@inews.gazeta.pl...
> Mam win xp 32bit i chcialem w ramach testow zainstalowac windows vista
> rc1.
> Orientuje sie moze ktos czy mozna wersje win vista rc1 zainstalowac jako
> drugi system
> obok win xp (np. na innej partycji) i miec boot menu do wyboru sytemu ? Na
> stronie
> ms jest cos napisane o scenariuszach instalcji i nie bardzo widze tam taka
> opcje
> (jest clean install, upgrade winx xp, upgrade win vista beta2). Pytam bo
> zalezy
> [...]

Instalowałem Vistę na drugiej partycji obok istniejącego systemu XP, obyło
się bez przygód. Na C powstał nowy katalog Boot, do roota partycji doszło
kilka nowych plików, a do jej bootsektora został zapisany kod nowego
loadera. Nic się poza tym specjalnie nie zmieniło. Podejrzewam, że po
wykonaniu fixboot będzie się od razu normalnie ładował stary system.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/