Re: udostepnianie folderow w sieci winxp+sp2

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 11:35:47 MET DST

Użytkownik <otapi@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:edtnn1$rlh$1@inews.gazeta.pl...
> wydaje mi sie ze wszystko dobrze robie, na 'goscia' bez hasla mozna wejsc
> bez
> problemu, schody sie zaczynaja jak chce katalog udostepnic konkretnemu
> userowi
> bo poprostu nie pojawia sie okienko logowaia. co zrobic zeby przy
> polaczeniu
> pojawilo sie to okienko?

Może trzeba najpierw odłączyć się jako "gość"? Windows nie pozwala na
wchodzenie na udostępnione zasoby jednocześnie z różnymi poświadczeniami.
Sprawdź przy pomocy fsmgmt.msc, czy ten klient który nie może wejść "na
usera", nie jest już zalogowany jako Gość.

A co z tymi prawami NTFS? Sprawdzałeś, czy do udostępnionych zasobów mają
prawa "Wszyscy" lub konkretna grupa do której należy użytkownik, np.
"Użytkownicy"?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/