Re: Symulacja nagrywarki

Autor: Piotrekton <piotrekton_at_o2.pl>
Data: Sat 09 Sep 2006 - 17:58:55 MET DST

Dnia Sat, 9 Sep 2006 12:28:35 +0200, goomish napisał(a):

> Hmm... o ile dobrze rozumiem, masz komputer bez nagrywarki i program,
> który nie pozwala na przykład utworzenia obrazu ISO. Który mógłbyś później
> nagrać na płytę w dowolny sposób, np. przez sieć na innym komputerze.
> Najłatwiej chyba było by po prostu kupić zewnętrzną nagrywarkę - właśnie
> podłączaną przez USB. A jeżeli to odpada... co prawda sam nie widziałam
> tego w działaniu ale z opisów wynika, że Alcohol 120% ma wbudowaną usługę
> współdzielenia nagrywarek przez sieć - StarWind Service.
> No i może coś zanalazł byś tu ->
> [...]

Wielkie dzięki. W Googlach wpisywałem już różne zbitki słów ale na tę
stronę nie wpadłem. Myślę, że program Original CD Emulator rozwiąże mój
problem ściągnąłem już wersję trial edycji Personal i tam można robić takie
rzeczy. Ciekawe jak z edycją Network i Terminal Server - mam nadzieje, że
będzie można to robić przez sieć w wersji trialowej.

--
Piotrekton