Re: Outlook wwwwwwwwwwrrrrrrrrr...

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 13:13:42 MET DST

** Piotr Smerda wrote:

> A tak spytam niedyskretnie - widzisz różnicę pomiędzy Outlook Express
> (pliki DBX) a Outook XP (pliki PST)? One raczej mają odmienną
> strukturę plików z danymi ...

Ajt.

> a foldery z mailami swoją drogą należałoby trzymać w oddzielnych
> plikach i od czasu do czasu archiwizować.

A to jest bzdura. Dlaczego "należałoby"? Bo Outlook ma kretyńskie
ograniczenie?

Archiwizować to oczywiście (w sensie backup), ale że należy pocztę
organizować sobie w konkretny sposób z powodu ograniczenia (ja bym to
nazwał błędem poważnym) programu to już się absolutnie nie zgodzę.

> Ale to już ktoś inny musi KK napisać bo mnie łaskawie do KFa wrzucił
> za niezgadzanie się z jego dziwnymi teoriami :)

KF wirtualny był. ;)