Re: Outlook wwwwwwwwwwrrrrrrrrr...

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 13:16:41 MET DST

On Fri, 8 Sep 2006 13:13:42 +0200, Konrad Kosmowski wrote:

> Ajt.

> A to jest bzdura. Dlaczego "należałoby"? Bo Outlook ma kretyńskie
> ograniczenie?

Bo wygodniej robić backup/restore? Bo nie jest to wszystko trzymane w
jednym pliku i unika się takich "kfiatkuf" jak Twój problem?

> Archiwizować to oczywiście (w sensie backup), ale że należy pocztę
> organizować sobie w konkretny sposób z powodu ograniczenia (ja bym to
> nazwał błędem poważnym) programu to już się absolutnie nie zgodzę.

Dziwne, że np Pine czy kilka innych programów na siłę ładuje do różnych
plików dane z różnych folderów. Jak dla mnie to jest wygodne - ale dla
innych może być właśnie "ograniczeniem programu".

--
Pozdrawiam
Piotrek