Re: Outlook wwwwwwwwwwrrrrrrrrr...

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 13:10:01 MET DST

On Fri, 8 Sep 2006 11:45:52 +0200, Lawrens Hammond wrote:

> Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
>
> Czy zabezpieczyłeś przed obróbką pliki z danymi, by w razie potrzeby do nich
> wrócić?
> Jak nie, to masz kłopot, duży kłopot...
> Ale spróbuj tego:
> http://www.ghisler.com/plugins.htm
> Zwróć uwagę na plugin DBX - zainstaluj go i do dzieła.
> Jest jeszcze jeden program, który może Ci uratować skórę, ale nie pamiętam
> nazwy.
>
> A na przyszłość - monitoruj stan plików i przenoś dane gdzieś na bok, tak, aby
> [...]

A tak spytam niedyskretnie - widzisz różnicę pomiędzy Outlook Express
(pliki DBX) a Outook XP (pliki PST)? One raczej mają odmienną strukturę
plików z danymi ... a foldery z mailami swoją drogą należałoby trzymać w
oddzielnych plikach i od czasu do czasu archiwizować.
Ale to już ktoś inny musi KK napisać bo mnie łaskawie do KFa wrzucił za
niezgadzanie się z jego dziwnymi teoriami :)

--
Pozdrawiam
Piotrek