Re: zamarzanie(zwis)win2000

Autor: kwak <mkwak_at_poczta.fm>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 11:44:11 MET DST

> Wyłącza monitor po tych 20 minutach?

tego nie wiem, nigdy nie stal bezczynnie 20 min :)
zreszta najczejsciej po 10 i tak sie zawiesil

> Coś mi się widzi, że albo walnięta jest grafika, albo skopsane stery do
niej,
> lub karta jest za bardzo podkręcona. Przyjrzałbym się też wygaszaczowi
ekranu.

grafika nie jest krecona i utrzymuje temperatury w normie (gpu do 60st), tak
jak wspomnialem wczesniej na xp dziala wszystko ok(przynajmniej tak twierdzi
syn ).
wygaszacz mam wylaczony.
sterowniki do grafiki zmienialem

> Spróbuj wyłapać (wiem, że to nie za łatwe, ze to upierdliwe), czy takiemu
> zwisowi coś "wieszczy", zanim zawiśnie. Może coś akurat robiłeś przed
takim
> zwisem?

czasem zawisnie podczas przegladania grup dyskusyjnych (outlook), czasem jak
nic nie dotykam, a czasem tak poprostu na pustym pulpicie(jeszcze nic nie
wlaczylem).

> Jak masz woltomierz, to pomierz napięcia na zasilaczu, w spoczynku i w
ruchu
> (ostrożnie, aby nic nie pozwierać). Sprawdź, czy komputer jest uziemiony,
bez
> uziemienia może fiksować, nie musi. Puść zasilanie przez listwę może...

napiecia w normie (pomiary miernikiem)niezalenie od obciazenia, oczywiscie
sa male wahania , najwieksze na linii 12V, od 12V do 11,8V.
zalilacz zerowany(instalacja bez osobnej ziemi), jest tez listwa.

kwak