Re: zamarzanie(zwis)win2000

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 23:59:59 MET DST

Użytkownik "kwak" <mkwak@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:1325b$45006ebe$53905414$22984@news.chello.pl...
> nie mam wlaczonej hibernacji, wylaczenie HD nigdy, wstrzymanie systemu
> nigdy, wylacz monitor po 20min.

Wyłącza monitor po tych 20 minutach?
Coś mi się widzi, że albo walnięta jest grafika, albo skopsane stery do niej,
lub karta jest za bardzo podkręcona. Przyjrzałbym się też wygaszaczowi ekranu.
Spróbuj wyłapać (wiem, że to nie za łatwe, ze to upierdliwe), czy takiemu
zwisowi coś "wieszczy", zanim zawiśnie. Może coś akurat robiłeś przed takim
zwisem?
Jak masz woltomierz, to pomierz napięcia na zasilaczu, w spoczynku i w ruchu
(ostrożnie, aby nic nie pozwierać). Sprawdź, czy komputer jest uziemiony, bez
uziemienia może fiksować, nie musi. Puść zasilanie przez listwę może...

--
LH
Arnold B. aresztowany: