XP i udostęp. zasobów

Autor: darek <darek123_at_fkz.com.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 11:39:33 MET DST

Witam,
jestem laikiem wiec prosze o laskawosc :-)
Mam problem ze znanym ograniczeniem XPpro pozwalajacym na jednoczesne
podlaczeniem do systemu maks. 10 uzytkownikow. W moim przypadku sestem
pozwala mi tylko na 8.
- czy przyczyna moze byc mieszna srodowsko - serewer na XP a pozstale na
98 i Millennium?
- czy pracujacy router ADSL moze byc traktowany przez system jako
kolejny uzytkownik ?
Nie mam pojecia co moze byc przyczyna. Jakie narzedzia pozwola mi
sprawdzic czemu system nie pozwala na dolacznie 9 i 10 uzytkownika ?

pozdrawiam,
darek