Outlook wwwwwwwwwwrrrrrrrrr...

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 11:36:28 MET DST

Padł Outlook XP - za duży plik danych, w skrzynce nadawczej pozostały
wiadomości i nie da się generalnie zrobić nic, program zwraca komunikat
w rodzaju "interfejs obsługi wiadomości zwrócił nieznany błąd" i tyle
go widzieli.

Uruchomiłem narzędzie do przycinania pliku PST, przyciąłem,
zeskanowałem narzędziem do naprawy pliku PST - nadal nic. Przyciąłem
jeszcze raz (plik z backupu) - zadziałało ale wszystkie foldery zgubiły
nazwy (mają coś w stylu "Odzyskany folder 2131"), a że folderów było
ok. 200 to nie bardzo jest to satysfakcjonujące.

Co można z tym jeszcze zrobić? I kto w 2002 roku projektuje program,
który wywala się na amen z kryptycznym komunikatem jeżeli plik danych
przekroczy 2GB? :(