Re: "Przerwa" w ładowaniu systemu, czy to normalne?

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 18:54:26 MET DST

> HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop
> "AutoEndTasks"="1"

Było

> "HungAppTimeout"="100"

Było 500

> "WaitToKillAppTimeout"="1000"

Było 5000

> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control
> "WaitToKillServiceTimeout"="1000"

Było 5000

I efekt: jak dam sobie na wstrzymanie to po ok minucie zamyka się, przedtem nie
miałem cierpliwosci czekać więc nie wiem czy np po 3 min sie zamykał (wiem ,ze
dostawał sygnał zamykania bo przy próbie uruchomienia jakiejkolwiek aplikacji
pisał,ze stacja jest w trakcie zamykania) . Jednak szybsze zabijanie procesów
pomogło troche, ale to jeszcze nie to...
Zapusciłem bootvisa ale nie moge zinterpretowac na wykresie procesów
(szczególnie jednego, który oznaczony jest jako "nieznany" ). Przy starcie
pulpit tez na dłuzsza chwile zamiera (czysty bez ikon) ale puszcza i wszystko
ładuje sie ok.

Może ktoś zerknąłby na log z bootvisa ??

Acha i jeszcze jedno log z opcji boot.ini gdzie mozna obejrzeć i jak sie plik
nazywa ??

pozdrawiam
Piotr