Re: "Przerwa" w ładowaniu systemu, czy to normalne?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 17:14:00 MET DST

In news:edmoe6$44v$1@atlantis.news.tpi.pl,
Golibroda <ala@ma.asa> typed:
> Użytkownik "PCMANIAK" <pcmaniak@onet.eu> napisał w wiadomości
>
> Ja mam podobnie, stało sie to po jakiejś instalce.
> A na dodatek strasznie długo robi sie shutdown albo zwisa. Nie moge
> zlokalizowac procesu,który przytrzymuje zamykanie systemu.
>
> Jakieś propozycje ?

A wstaw do rejestru nastpepujace wartosci (bez ""):
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop
"AutoEndTasks"="1"
"HungAppTimeout"="100"
"WaitToKillAppTimeout"="1000"
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control
"WaitToKillServiceTimeout"="1000"
Restart

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy