Re: ustawienie aktywnej partycji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 18:54:34 MET DST

Użytkownik "Jarek JARO G." <j_a_r_o@interia.pl> napisał w wiadomości
news:edp52n$fsn$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
> Mam takie pytanie:
> Dysk mam podzielony na 3 partycje : pierwsza mala-przygotowana na swapa,
> druga zainstalowany XP Pro, i trzecia na dane.
> Ostatnio formatowalem pod Partition Magic pierwsza partycje SWAP i po
> ponownym uruchomieniu kompa pisze NTLDR is missing..
> Podejzewam ze PM zmienil aktywna partycje z D na C (czyli przyszly SWAP) ,
> jak i czym zmienic to spowrotem? A moze jeszcze cos innego? Wszystkie
> partycje pod NTFS.

A może ona była aktywna od początku, tylko formatowaniem usunąłeś z niej
ntloadera? Sprawdź, czy na partycji z systemem są pliki startowe Windows,
czyli ntldr, ntdetect.com i Boot.ini; jeśli tak, to wystarczy ją tylko
ustawić aktywną właśnie tym Partition Magiciem.

P.S. A daje Ci cokolwiek ta swapowa partycja? Sprawdzałeś, o ile Ci system
przyspieszył? ;-)

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/