Re: kopia online

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 13:30:59 MET DST

news:edotkf$k7h$9@polsl.pl...
> Michal Kawecki napisał(a):
[..]
> Sam Word tak, choć - jak pisałem - zdarzało mi się, że
> plik po zawieszce Worda był uszkodzony. A pewnie są i
> znacznie gorzej napisane aplikacje.

Ano z tym się zgodzę - dlatego nie będę się tutaj upierał, że backupy online
są idealnym rozwiązaniem. Snapshot jest szybkim i wygodnym narzędziem na
którym jeszcze się nigdy nie zawiodłem, ale oczywiście zasada jego działania
dopuszcza pewien margines niepewności - z którym można się pogodzić, bądź -
jak w przypadku serwerów obrabiających dane o dużej wartości - który będzie
go wręcz dyskwalifikował...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/