Re: dysk dynamiczny - a dysk startowy

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 13:29:10 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Jeżeli tak to wybitnie niejasno, bo ja wprost zrozumiałem,
>że Ci chodzi o to, że podtrzymanie bufora likwiduje prob-
>lem przerwania zapisu w ogóle.

Możliwe :-)

>Obawiam się, że to zmniejsza prawdopodobieństwo "wpadki"
>tak z 99% do 95%. A to nic praktycznie.

No, to jest pięciokrotny wzrost prawdopodobieństwa "przeżycia". Zależy
jak na to patrzysz :-)

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ I've  inserted  a  inaccessible  control se-
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. quence so that your definition will be  com-