Re: Windows 2003 server i zaplanowane zadania

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 13:28:04 MET DST

JareK wrote:
> Witam
>
> Mam na serwerze zaplanowane zadania dla ntbackup. Niestety nie
> uruchamiają się one czasami. Już tłumaczę o co chodzi.
>
> Na kupionym serwerze było jakieś tam hasło administratora. Przygotowałem
> na nim 5 zaplanowanych zadań dla polecenia ntbackup. I wszystko działało
> cacy. Po czym zmieniłem hasło administratora. Zmieniłem też hasła w
> zaplanowanych zadaniach (jest taka opcja 'ustaw hasło'). Te działały
> dobrze, jednakże raz na jakiś czas przestają działać. Pomaga dopiero
> zresetowanie hasła dla tych zadań. Wygląda to tak, jakby Windows
> [...]

Mi tez ntbackup czasem sie nie uruchamial.
W internecie mozna znalezc kilka opisow, ze ludzie rowniez miewaja taki
problem.

Technicznie wygladalo to tak, ze ntbackup sie uruchamial, ale wisial w
nieskonczonosc.

U mnie pomoglo zalozenie zupelnie osobnego konta, z ktorego byl
uruchamiany ntbackup, i nie logowanie sie na owo konto.

--
Tomasz Chmielewski