Windows 2003 server i zaplanowane zadania

Autor: JareK <katjar_at_bezspamu.interia.pl>
Data: Thu 07 Sep 2006 - 12:49:30 MET DST

Witam

Mam na serwerze zaplanowane zadania dla ntbackup. Niestety nie
uruchamiają się one czasami. Już tłumaczę o co chodzi.

Na kupionym serwerze było jakieś tam hasło administratora. Przygotowałem
na nim 5 zaplanowanych zadań dla polecenia ntbackup. I wszystko działało
cacy. Po czym zmieniłem hasło administratora. Zmieniłem też hasła w
zaplanowanych zadaniach (jest taka opcja 'ustaw hasło'). Te działały
dobrze, jednakże raz na jakiś czas przestają działać. Pomaga dopiero
zresetowanie hasła dla tych zadań. Wygląda to tak, jakby Windows
"zapominał" hasło i nie uruchamiał zadań. Wydaje mi się, że to
"zapominanie" haseł następuje zaraz po automatycznych aktualizacjach.

Zna ktoś rozwiązanie tego problemu?

--
Pozdrawiam
JareK