"Przerwa" w ładowaniu systemu, czy to normalne?

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 11:55:20 MET DST

Podczas ładowania systemu WinXP Proffesional z skonfigurowanym jednym
użytkownikiem, komputer wyświetla ekran z napisem "ZAPRASZAMY" po czym
następuje 30-40 sek. zanim system ukaże pulpit. Podczas tego "postoju" dioda
HDD nie mruga z dużą intensywnością i raczej w tym czasie dysk nie działa
lub mało intensywnie.
Jest to o tyle dziwne, bowiem komputer jest dość szybki (np. podczas
czarnego ekranu z logo windows niepieski znacznik ładowania przechodzi tylko
trzy razy po pasku). Zjawiska nie zaobserwowałem na drugim komputerze, gdzie
jest wolny dysk i procesor (znacznik ładowania przechodzi 12 razy, zanim
wyświetli ekran z wyborem użytkowników), jednakże tam są dwa konta
użytkowników i ekran "ZAPRASZAMY" nie wyświetla się wcale.
Czy ktoś mi podpowie, co system wykonuje w czasie ukazywania ekranu
"ZAPRASZAMY"?
Jak zdiagnozować, co może być powodem tego?