Re: "Przerwa" w ładowaniu systemu, czy to normalne?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 15:40:53 MET DST

In news:edm5uu$pna$2@sunflower.man.poznan.pl,
PCMANIAK <pcmaniak@onet.eu> typed:
> Podczas ładowania systemu WinXP Proffesional z skonfigurowanym jednym
> użytkownikiem, komputer wyświetla ekran z napisem "ZAPRASZAMY" po czym
> następuje 30-40 sek. zanim system ukaże pulpit. Podczas tego "postoju"
> dioda HDD nie mruga z dużą intensywnością i raczej w tym czasie dysk nie
> działa lub mało intensywnie.
> Jest to o tyle dziwne, bowiem komputer jest dość szybki (np. podczas
> czarnego ekranu z logo windows niepieski znacznik ładowania przechodzi
> tylko trzy razy po pasku). Zjawiska nie zaobserwowałem na drugim
> [...]

W pliku boot.ini dopisalbym po /fastdetect / przelacznik bootlog
/sos, co bedzie wygladalo tak: fastdetect / bootlog /sos
co spowoduje tworzenie dziennika ladowania ntbtlog.txt oraz wyswietlanie
nazw ladowania sterownikow i innych uzytecznych informacji.
Tam mozna poszukac przyczyny tego stanu.
lub mozna poszukac co sie laduje przy pomocy maleńkiego programiku
StartUpList http://www.lurkhere.com/~nicefiles/.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy