Jak to jest z optymalizacją rejestru na 2k/XP?

Autor: PCMANIAK <pcmaniak_at_onet.eu>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 11:47:06 MET DST

Uzywając Windows 98SE co jakiś czas startowałem system z DOS i wykonywałem
export rejestru do jednego pliku, by potem z niego utworzyć ponownie
rejestr. Nowo utworzony z pliku rejestr podmieniałem. W efekcie tej
operacji, plik rejestru potrafił się znacznie zmniejszyć objętość, a cała
procedura powinna zapewnić szybsze działanie rejestru.
Jak ta sprawa wygląda na systemach 2k/XP?
Czy to się robi automatycznie czy można ręcznie (gdzie i czym)?