Re: Dopisanie ścieżki do PATH w pliku BAT

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 14:45:40 MET DST

waldit@gmail.com <waldit@gmail.com> napisał(a):
> Super - to mogłoby rozwiązać sprawę gdyby nie drobny problem:
> Komenda reg add wywala się z kretyńskim błędem:
> "za dużo parametrów wiersza poleceń"
> Ten błąd nie występuje gdy nie podaję %PATH%
> Może wartość %PATH% jest za długa ?

Dopóki nie powiedz jak ta linijka u Ciebie wygląda to się nie dowiemy.

> Oczywiście %PATH% muszę podawać bo inaczej skasuje
> poprzednią wartość.

Tzn jak podajesz?

> Znalazłem 3 miejsca gdzie w rejestrach występuje zmienna
> PATH (WinXP):
> HKLM\SYSTEM\ControlSet002\...
> HKLM\SYSTEM\ControlSet003\...
> HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\...
> W którym miejscu trzeba poprawić ? W każdym ?

Dla użytkownika:
HKEY_CURRENT_USER\Environment

Dla całego systemu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session
Manager\Environment

> Co dokładnie robi program PropagateVariables ?
> Wydaje się, że komenda reg add powinna wystarczyć.
> Waldi

Sprawia, że nie trzeba się przelogowywać aby zmiany w rejestrze odniosły
skutek. Wysyła wiadomość do programów, że nastąpiła zmiana w zmiennych.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/