Re: Dopisanie ścieżki do PATH w pliku BAT

Autor: <waldit_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 14:26:14 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Dwie linijki:
> reg add HKCU\Environment /V PATH /t REG_EXPAND_SZ /d "%PATH%;C:\nowy" /f
> PropagateVariables
>
> Program PropagateVariables możesz ściągnąć stąd:
> http://friends.polibuda.info/~grzegorz/PropagateVariables.exe

Super - to mogłoby rozwiązać sprawę gdyby nie drobny problem:
Komenda reg add wywala się z kretyńskim błędem:
"za dużo parametrów wiersza poleceń"
Ten błąd nie występuje gdy nie podaję %PATH%
Może wartość %PATH% jest za długa ?
Oczywiście %PATH% muszę podawać bo inaczej skasuje
poprzednią wartość.

Znalazłem 3 miejsca gdzie w rejestrach występuje zmienna
    PATH (WinXP):
    HKLM\SYSTEM\ControlSet002\...
    HKLM\SYSTEM\ControlSet003\...
    HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\...
W którym miejscu trzeba poprawić ? W każdym ?

Co dokładnie robi program PropagateVariables ?
Wydaje się, że komenda reg add powinna wystarczyć.

Waldi