Re: kopia online

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 05 Sep 2006 - 13:58:05 MET DST

news:edjkv2$3hi$2@polsl.pl...

> Ale jeżeli np. mam program, który zapisuje pół pliku w czasie
> działania, a drugie pół dopiero przy shutdownie, to w żaden
> sposób się nie uzyska stabilnego obrazu dysku wydaje mi się.

W przypadku tego programu backup partycji oznacza złapanie jej stanu w
określonym momencie. Ten moment to chwila, kiedy wszystkie zapisy na dysk
zostaną pomyślnie zakończone, czyli kiedy w dzienniku transakcji zostanie
odnotowany fakt ukończenia zapisywania wszystkich plików jakie system
otworzył do zapisu. Tak więc IMO nie ma takiej możliwości, żeby jakiś plik
obecny w obrazie został zapisany "w połowie".

P.S. Nigdy mi się jeszcze nie przytrafiła sytuacja, żeby zaistniała
konieczność wykonania chkdsk po przywróceniu obrazu, a pracuję z tym
programem od kilku lat.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/