Re: Nieusuwalny "pliko-katalog"

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 23:09:50 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:44fb1dfd@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Czy słusznie myślę, aby podejrzeć to z jakiegoś Linuxa Live-CD, Knoppixa
> na
> przykład, gdzie można także włączyć zapis na partycje NTFS...?
> Tam ewentualnie usunąć to badziewie jeśli się da - Midnight Commander do
> usług, sam korzystałem, bo była taka potrzeba.... I dostałem co trzeba.

Pomysł dobry, aczkolwiek ja wszelkie linuksowe wynalazki z dostępem r/w do
NTFS omijam baardzo szerokim łukiem z uwagi na ich status beta. Dużo lepszym
rozwiązaniem jest świetna płyta oparta na dystrybucji Windows PE, pod nazwą
Ultimate Boot CD http://www.ubcd4win.com/ .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/