Re: RAMDRIVE i Pliki tymczasowe w Operze

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 03 Sep 2006 - 20:36:25 MET DST

  Rok 2006 - wrzesień. Dokładnie to sobota, 2-go. Nieco po 17-ej.
  Nagle zza rogu Andrzej P. Wozniak wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Dosa ładujesz z obrazu dyskietki startowej.

A w sumie dlaczego? Przecież to okrojony DOS. Pełna instalacja
mieściła się na 3 FDD.

> -> utworzyć RAMDYSK -> na RAMDYSK
>
> A to wszystko robią polecenia w autoexec.bat.

Oczywiście, inaczej jak z automatu tego sobie nie wyobrażałem. :->

> Co to za problem skopiować parę MB więcej z CD-Roma do ramdysku? I
> tak czas uruchamiania będzie dłuuugi.

Ale czas dostępu podczas pracy się skróci?

> Nie przeszkadzał Ci ekran 640*480 czy miałeś jeszcze starą kartę
> (zapewne PCI), do której były sterowniki dla Win3x?

Chyba jedno i drugie. Karta była jakieś 4 MB, nie pamiętam, czy PCI
czy już AGP.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Yahoo! :  marsjanin_tk
  Bądźcie Państwo zdrowi! (C) Mariusz Karliński