Re: Miejsce nie jest zwalniane na partycjach NTFS

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 02 Sep 2006 - 13:46:24 MET DST

Z Otchłani wyskoczył przesiąknięty chaosem Saiko Kila i rzekł:

> Hehe, bywa tak. Akurat ja często korzystam z CCleanera oraz czyszczenia
> punktów przywracania (po każdym instalowaniu), więc niestety to nie to.
> Zapuszczę sobie chkdiska z konsoli odzyskiwania na noc, może da radę.

Dopiero program RootkitRevealer zwolnił miejsce na drugiej z partycji, i
to bardzo dużo miejsca, bo prawie gigabajt. Chkdsk lub RR spowodowały,
że miejsca już nie ubywa, nadal zaginione jest jakieś 100 - 150 mega na
systemowej (stracone w czasie testów), liczę na to, że defragmenter
sobie z tym poradzi. BTW, defragmenter pokazywał przedtem żółte znaki
ostrzegawcze na tych dwóch partycjach (w instrukcji nie znalazłem co to
znaczy), teraz już nie pokazuje.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8