Re: Używanie tego samego folderu poczty przez kilka stanowisk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 10:31:51 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrneffr8s.v7h.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Michal Kawecki
>
> A to przepraszam. Ja pisałem o wadach OE w ogólności. Jako, że bardziej
> jest mi znany przypadek serwera firmowego niż IMAP u ISP, dla mnie jest
> istotne filtrowanie przez klienta.

Ale to chyba wynika z faktu, że to procmail jest kaleki :-). Od dłuższego
czasu używam serwera IMAP Surgemail korzystając z normalnego klienta poczty
(też nie lubię webmaili) i uważam, że automatyczne sortowanie poczty
wykonywane jeszcze na serwerze jest ogromnym udogodnieniem. I nie chodzi
tutaj tylko o ewentualne ograniczenia OE. Mój Communicatorek także nie
potrafi stosować regułek...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/