Re: Używanie tego samego folderu poczty przez kilka stanowisk

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 10:52:12 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Michal Kawecki
>Ale to chyba wynika z faktu, że to procmail jest kaleki :-). Od dłuższego
>czasu używam serwera IMAP Surgemail korzystając z normalnego klienta poczty
>(też nie lubię webmaili) i uważam, że automatyczne sortowanie poczty
>wykonywane jeszcze na serwerze jest ogromnym udogodnieniem.

Ba. Wiem, że jest (sam stosuję procmaila dość gęsto), ale prościej IMHO
przyuczyć użytkownika do filtrów w programie pocztowym, który i tak
zna/musi poznać, niż dawać mu jeszcze jeden wynalazek do nauki.

>I nie chodzi
>tutaj tylko o ewentualne ograniczenia OE. Mój Communicatorek także nie
>potrafi stosować regułek...

Thunderbird sobie radzi.

--
  Kruk@ -\                   | I am Gollum of Borg.  Ressissstance is futi-
          }-> epsilon.eu.org | le, my precioussss.