Re: Używanie tego samego folderu poczty przez kilka stanowisk

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 01 Sep 2006 - 10:19:40 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Michal Kawecki
>Od początku mówimy o serwerze u ISP,

A to przepraszam. Ja pisałem o wadach OE w ogólności. Jako, że bardziej
jest mi znany przypadek serwera firmowego niż IMAP u ISP, dla mnie jest
istotne filtrowanie przez klienta.

>a tam dogadzanie użytkownikom
>jest/powinno być standardem. Przyjrzyj się np. możliwościom WebMail
>zaimplementowanym w SurgeMail http://www.netwinsite.com/surgemail/ albo w
>MDaemon http://www.altn.com/products/features.asp?product_id=MDaemon .
>Automatyczne regułki sortowania poczty zaimplementowane na serwerze to
>podstawa, jeśli mamy zamiar umożliwić dostęp do IMAP-owej poczty poprzez
>przeglądarkę, a nie lokalnego klienta...

A ja w ogóle człowiek starej daty jestem i webmaile mnie mierżą.

--
\------------------------/ Inwigilacja  kosztuje. Permanentna inwigila-
| http://epsilon.eu.org/ |