Re: Pomoc przy bootowaniu

Autor: <jarekexe_at_gmail.com>
Data: Thu 29 Jun 2006 - 12:43:48 MET DST

> A o co chodzi? - bo nie widzę postu źródłowego...
> --
> M. [MS-MVP]

Hm... bug? W pierwszym poscie jest:

Witam. Mam mały problem.

Mam 2 dyski. Dla ułatwienia nazwijmy je IDE i SATA. O ile się nie
mylę, SATA jest na 3rd Master a IDE na 1st Slave. Dysk IDE, w WinXP na
którym teraz pracuję, to partycje C i E. Dysk SATA to D i F. Ten
WinXP znajduje się na partycji D a stary Win2k na partycji C. Pliki
bootujące także są na dysku C.

Ogólnie, o ila pamiętam to instalacja przebiegała w następujący
sposób: na samym początku podłączyłem tylko IDE i zainstalowałem
tam Win2k. Potem podłączyłem SATA i zainstalowałem na nim XP
[podczas gdy IDE był podłączony]. No i taki mam rezultat jak wyżej.

Chciałbym teraz pozbyć się dysku IDE ale jak go odepnę to system
oczywiście nie startuje. Pewnie nie ma sektora rozruchowego, prawda?
Jednak kiedy w konsoli naprawy próbuję taki stworzyć to mi się nie
udaje. Pewnie dlatego, że brakuje mi wiadomości na ten temat :)

Czy mógłby mi ktoś pomóc rozwiązać ten problem?

PS: Jest jeszcze sprawa partycji po takim zabiegu. Czy WinXP pozostanie
na partycji D czy przeniesie się na C? Bo jeśli się przeniesie to
będę miał problem :|

Pozdrawiam

Pewnie znowu coś namieszałem :|