Re: problemy z kasowaniem plików

Autor: Cyklista <cyklista0_at_interia.pl>
Data: Wed 28 Jun 2006 - 17:33:34 MET DST

www.fijaksoft.prv.pl :) napisał(a):

> a nie mozesz zmienic PO instalcji
Właśnie tak zrobiłem i ... udało się.

> generalnie rzecz biorac co ty chcesz zrobic? Skasowac, zainstalowac, czy
> miec uprawnienia do folderu????
Chciałem zainstalować MySQL,ale podczas (a właściwie po zakończeniu)
instalacji przy konfiguracji serwera pojawia się błąd. Program nie może
  zapisać pliku konfiguracyjnego w folderze, który uprzednio sam założył
ze względu nas brak uprawnień do tego folderu. Z tego samego powodu nie
mogłem usunąć plików pozostałych po deinstalacji.
A teraz zrobiłem tak: po nieudanej instalacji zmieniłem ( w trybie
awaryjnym) uprawnienia do wszystkich plików i podkatalogów w katalogu
MySQL, następnie ponownie wystartowałem komputer w zwykłym trybie
ponownie zainstalowałem i tym razem się udało.

>a tak na przyszlosc, to co za
> pronblem spr czy instalacja pojdzie w awaryjnym, czy mozna zrobic tak
> jak myslisz? przeciez mozesz to sam sprawdzic,

Żaden. Po prostu głośno myślałem ;), jednak nie było takiej potrzeby.

Dzięki i pozdrawiam

Przemek