Re: problem z usb - pamieci masowe

Autor: bb <modula3_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 22:54:50 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):
> Być może. Jednak USB Peny są nierzadko robione i oprogramowywane przez tzw.
> "firmy garażowe" w Chinach*, które nie przejmują się specjalnie niuansami
> mechanizmu PnP, a już tym bardziej opłatami za rejestrację unikalnego
> identyfikatora dla swego produktu. Może być tak, że HW_ID tego urządzenia
> gryzie się z HW_ID innych urządzeń, których sterowniki posiada system, i
> dlatego jest przez niego automatycznie odłączane. Windows 2000 ma mniej
> wbudowanych sterowników i ten problem tam (chwilowo) nie występuje. Ale to
> [...]

Mam dwie pamięci obie kingstona (pendrive i flash) i obie identycznie
znikają. Sadzac po cenie i miejscu zakupu to oryginaly...
To bardzo możliwe że występuje konflikt, ale nie chce mi się
wierzyć żeby nie można go było zdiagnozować. Stad moje pytanie o
jakis soft wspomagajacy takie diagnozowanie, skoro w dzienniku zdarzen
nic sie nie pojawia.
Glowy nie dam ale wydaje mi sie ze kiedys pod tym Windowsem dzialaly te
pamieci, a w jakims momencie po prostu przestaly.