Re: problem z usb - pamieci masowe

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Tue 27 Jun 2006 - 13:21:14 MET DST

Tego oto dnia 2006-06-22 07:48, Niejaki/a bb bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> W diskmgmt.msc mam dwa dyski twarde i dwa CD, w chwili gdy wylaczam i
> wlaczam usb pojawia sie na chwile nowy dysk i znika, dokladnie tak jak
> w eksploratorze.

2xHD i 2xCD, czyli C,D,E,F ? Czy nie jest przypadkiem tak ze ten
PenDrive pokrywa Ci sie z litera dysku juz uzytego przez system ?
Sprobuj np. naped F przeniesc na jakasw wyzsza litere.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --