Re: problemy z kasowaniem plików

Autor: Cyklista <cyklista0_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 16:54:47 MET DST

> w "normalnym trybie" mozesz w opcjach folderow wylaczyc proste
> udostepnianie plikow

W opcjach folderów??? Nic takiego tam nie ma.
W opcjach folderów mam 3 zakładki: ogólne, widok, typy plików i w żadnej
nie znalazłem nic odnośnie prostego udostępniania plików. A nie było to
gdzieś w ustawieniach sieciowych?

W ogóle jakieś to dziwne.

Normalnie mam tylko jedno konto bez hasła, tak, że nie pojawia mi się
ekran logowania.
Gdy w panelu sterowania otworzę "konta użytkowników" to mam tam tylko
jednego użytkownika "Przemek - administrator komputera", teoretycznie z
wszystkimi uprawnieniami. Osobnego administratora nie ma. Jednak wygląda
na to, że nie mam wszystkich uprawnień, bo podczas instalacji MySQL
wywala mi błąd, który jak wyguglałem jest wynikiem jakichś brakujących
uprawnień do folderu.
Przy starcie w trybie awaryjnym z kolei mam do wyboru moje "normalne"
konto i osobno konto administratora.
Jak to uporządkować?

Pozdrawiam

Przemek