Re: problemy z kasowaniem plików

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Mon 26 Jun 2006 - 08:11:31 MET DST

Cyklista napisał(a):
> Witam!
> Mam Windows XP Home Edition Sp 2
>
> Po deinstalacji niektórych programów (np. MySQL) mam problemy z
> usuwaniem pozostałych po programie plików. Pliki te nie są używane przez
> żaden program, nie mają atrybutu "tylko do odczytu" lub "systemowy" a
> mimo to nawet po restarcie komputera nie mogę ich usunąć. Dopiero po
> uruchomieniu systemu w trybie awaryjnym jako administrator we
> właściwościach pojawia się dodatkowa zakładka (chyba zabezpieczenia, czy
> bezpieczeństwo) i po zaznaczeniu okienek "zezwól" i zatwierdzeniu pliki
> [...]
w "normalnym trybie" mozesz w opcjach folderow wylaczyc proste
udostepnianie plikow i wtedy bedziesz miec zakladke zabezpieczenia,
potem mozesz znow wlaczy proste ud pl.
A dlaczego nikt nie mial dostepu do plikow to jest ciekawe

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)