problemy z kasowaniem plików

Autor: Cyklista <cyklista0_at_interia.pl>
Data: Sun 25 Jun 2006 - 17:50:04 MET DST

Witam!
Mam Windows XP Home Edition Sp 2

Po deinstalacji niektórych programów (np. MySQL) mam problemy z
usuwaniem pozostałych po programie plików. Pliki te nie są używane przez
żaden program, nie mają atrybutu "tylko do odczytu" lub "systemowy" a
mimo to nawet po restarcie komputera nie mogę ich usunąć. Dopiero po
uruchomieniu systemu w trybie awaryjnym jako administrator we
właściwościach pojawia się dodatkowa zakładka (chyba zabezpieczenia, czy
bezpieczeństwo) i po zaznaczeniu okienek "zezwól" i zatwierdzeniu pliki
mogę skasować,chociaż przy normalnym starcie też mam prawa
administratora. Skąd się to bierze i jak mogę się tego pozbyć?

Pozdrawiam

Przemek