IE: błąd nieprawidłowej składni

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 21:36:04 MET DST

Dzień dobry!

Domyślna przeglądarka to u mnie Firefox, ale ostatnio jak klikam na
odnośniki w OE:
http://....., lub
to otwiera mi się okno IE, na belce na górze jest: Błąd nieprawidłowej
składni, w oknie: Nie można wyświetlić strony itd., i Otwórz stronę główną
s: i poszukaj tam łączy do potrzebnych informacji.

Kiedy zatrzymam mysz nad tym s:, to w pasku statusu mam:

res://shdoclc/syntax.htm#

Kiedy natomiast odnośniki te skopiuję do paska adresu IE lub FF, to
otwierają się prawidłowo (news:..... otwiera OE)

Jak to naprawić?

Dzięki,
MSz