Re: problem z usb - pamieci masowe

Autor: bb <modula3_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 13:10:30 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Gdyby nie ten dawniej działający skaner to stawiałbym na konfilkt między USB
> 1.1 a nowego typu urządzeniami przeznaczonymi dla USB 2.0. A tak - hmm...
> nie wygląda mi to na problem z systemem. Dla pewności możesz spróbować
> uruchomić na tej płycie inny system. Popatrz może w ustawienia BIOS-u, czy
> nie zmieniałeś tam czegoś odnośnie obsługi USB. Zakładam, że urządzenia
> wpinasz bezpośrednio z gniazda na płycie, a nie poprzez przedłużacz czy
> jakiś hub, które też mogą stwarzać problemy...
>
> Popatrz jeszcze w Dziennik Zdarzeń (eventvwr.msc).
> --
> [...]

Na tej płycie mam Windows 2000 (jak napisane w pierwszym poscie) i
wszystko jest OK, wykrywa sam, wiec to na pewno jest problem z
Windowsem. Przedluzacza nie uzywam. W dzienniku zdarzen pusto. Wlasnie
mysle ze moze jest jakis program typu USB Doctor (nie ma takiego, hehe)
ktory by pozwolil zdiagnozowac co sie dzieje albo wymusic wlasnie
wpisanie dokladnych informacji do dziennika zdarzen. Sprawdze jeszcze
wieczorem czy moze rejestrowanie Acces failure i Success cos da, ale to
chyba sie tyczy security a nie sprzetu.