Re: problem z usb - pamieci masowe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 22 Jun 2006 - 10:49:47 MET DST

Użytkownik "bb" <modula3@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1150955289.932393.108210@i40g2000cwc.googlegroups.com...

> W diskmgmt.msc mam dwa dyski twarde i dwa CD, w chwili gdy wylaczam i
> wlaczam usb pojawia sie na chwile nowy dysk i znika, dokladnie tak jak
> w eksploratorze.
>
> Dodam ze mam stary USB czyli chyba 1.1. Zastanawiam sie czy dokupienie
> USB 2.0 na PCI cos by pomoglo, problem jest ewidentnie z Windowsem wiec
> chyba nie. I jeszcze dodam ze skanera tez mi juz nie wykrywa, a kiedys
> wykrywal. Natomiast o dziwo, karta sieciowa USRobotics jest polaczona i
> dziala bez zadnych problemow, nie ma znaczenia w ktorym gniezdzie USB
> [...]

Gdyby nie ten dawniej działający skaner to stawiałbym na konfilkt między USB
1.1 a nowego typu urządzeniami przeznaczonymi dla USB 2.0. A tak - hmm...
nie wygląda mi to na problem z systemem. Dla pewności możesz spróbować
uruchomić na tej płycie inny system. Popatrz może w ustawienia BIOS-u, czy
nie zmieniałeś tam czegoś odnośnie obsługi USB. Zakładam, że urządzenia
wpinasz bezpośrednio z gniazda na płycie, a nie poprzez przedłużacz czy
jakiś hub, które też mogą stwarzać problemy...

Popatrz jeszcze w Dziennik Zdarzeń (eventvwr.msc).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/